뽐뿌

해외포럼 입니다.

해외 구매 정보를 공유하는 공간입니다.
이베이 보스 QC35 II 취소된 분들 중에 어플에서 배송완료 메세지 받으셨으면 확인해 보세요. 3
분류: 일반
이름: 야구는방망이


등록일: 2020-10-23 07:24
조회수: 622 / 추천수: 0





저도 변팔로 결제했는데, 취소되고 환불까지 됐습니다.

그런데, 어플에서 배송 시작했다, 배송이 완료됐다 이런 메세지가 계속 오더라구요.

 

확인해 봐도 주문상태에서는 계속 취소됐다고 나왔구요. 그래서 혹시나 해서 보스에 이메일을 보냈습니다.

 

주문이 취소됐다고 하는데, 배송이 완료됐다는 메세지가 왔으니 어떻게 된 것인지 확인해 달라고 했고,

보스에서 답변이 왔습니다.

 

주소 문제로 주문을 취소했는데, 배송이 됐고, 혹시 받았으면 연락을 달라고 합니다.

입고가 잡혀야 리턴을 할 수 있을 것 같아서 일단 배대지에 신청서를 작성해 놨습니다.

 

이런 경우 신청서 작성하지 않아도 보스 및 배송사에서 배대지하고 얘기해서 처리 하는지 궁금하네요.

 

 

 

 

------------- 아래는 제 질문에 대한 이베이 보스의 답변입니다 --------------

 

Thank you for bringing this concern to our attention. Don't worry, I'd be glad to provide help.

First of all, I'd like to personally apologize for the inconvenience this has caused you.

Upon checking, I have confirmed that our Order Management was able to cancel your order due to the address issue. Along with the cancelation, a full refund is already been processed on your account.

On the other hand, I have confirmed that the order was still shipped even though a cancelation is already requested. Based on UPS, it seems that the order was delivered at your address yesterday

 

Delivered: 송장번호
Delivered On: Wednesday 10/21/2020
Delivery Time: at 10:14 A.M.
Received By: 배대지 사인

At this point, we already filed a report about this to our Order Management. In your reply, can you please confirm if you have received the package from UPS? As much as possible, we wanted to create a return for the item.

We’re sorry for any inconvenience and we thank you for your patience and cooperation.

Thank you for reaching Bose Corporation.
Product and Technical Support Team

추천 0

다른 의견 0

  • 욕설, 모욕적인 표현 등 상처줄 수 있는 댓글은 삼가주세요.
이모티콘 사진  익명요구    다른의견   
△ 이전글▽ 다음글 -목록보기